Skip to main content

Workshop “Hard-Surface modeling in GameDev”

Обожнюєш комп'ютерні ігри та маєш ідеї, хочеш створювати локації, космічні станції, лабораторії в футуристичному стилі.
Тоді тобі до нас на воркшоп.
Працюєш у гейм-деві і хочеш відточити свою майстерність в моделінгу.
Ніколи не працював в гейм-індустрії, але завжди мріяв спробувати себе саме там?

Тоді тобі точно треба потрапити на:
“Hard-Surface modeling in GameDev”

Це майстер-клас від досвідченого 3д художника, який протягом 3-ох годинного марафону розкаже та покаже як створювати моделі для комп'ютерних ігор. Ми попрацюємо над твердотільними об’єктами та подивимося як можна "зрізати кути" в процесі створення моделей. Ми пройдемо пайплайн від концепту до готової 3д моделі для 3д двигуна. Розлянемо створення спропсів та асетів. Як об'єднати процес High-poly, UV, Low-poly, запікання та текстурінг. А ще будемо експерементувати з формами та з Non-destructive моделюванням гнучким до фідбеків.

Трохи про спікера
Василь Мацук,
Почав свою кар’єру 3д художника в компанії Taran. Зараз працюю на посаді 3D artist в компанії N-iX. Також встиг попрацювати в таких компаніях як Murka, G5 і WTG. Пройшов всі кола пекла гейм деву від енвайронтмент до персонажного моделінга. І за роки практики працював у різних напрямках - мобільні ігри, казуальні, сіті білдери, ААА проект, та покрокові стратегії.
Викладав моделінг для ігор в школі комп’ютерної графіки Gizmo.

Цільова аудиторія
Дата/час
18.02.2020 18:30 - 21:30 Uhr
ЦінаUAH
Вільні місця0
Місце проведення події
м.Львів, вул.Кн.Ольги, 114
,,
Тренер